domingo, 16 de diciembre de 2007

Els nens


La meva filla.

Vol escriure al "blog" que la seva mare ha creat, prou em va costar, així que m'he decidit, la deixo fer.

I aquí va el que escriu:

La meva mare és molt bona, encara que em maldi i s'enfadi, és molt bona.

Quan una mare i una filla s'estimen molt, es molt bonic, perque comparteixen moltes coses.

Si de vegades alguna mare i alguna nena s'enfaden , el que tenen que fer es : La mare té que escriure una carta a la seva filla demanant-li perdó, i la filla també.

Vos la doneu i quedeu al menjador. Parleu les dos i així us passarà l'enfadament.

I despres, aneu a passejar i de compres.


ADEU i BON NADAL.



Bé, i això és el que la meva nena volia que sabessiu...que malgrat tot ens estimem...I MOLT.

BON NADAL A TOTHOM.


Posare'm una ilustració de la Valeria Do Campo, ilustradora argentina per a nens, fa uns dibuixos meravellosos, visiteu el seu blog, us encantarà.

No hay comentarios: