martes, 20 de octubre de 2009

Un altre quadret i un brotxet

Siiiii, avui aprofito xiquetes.

Aquest quadret el vaig fer per a regalar-li a la meua nebodeta pel seu primer cumpleanys. És un "colage", està pintat amb llapissos aqüarelables, hi han retallets de roba, rametes, abaloris...i el seu nom el vaig fer amb feltre i penjadet amb agulletes d'estendre petitones.


Per acompanyar-lo, li vaig fer un brotxet que és un pollet. Amb molts de colorins a tot, a ella li agraden moltíssim.




Espero que us agradi també...


I ara el brotxet, i ja sabeu podeu fer comanda...jajajja, bona nitt!!!!

4 comentarios:

Bombon Naïf ama a Supercursi forever dijo...

Hola Jusi!!!

Com estas?? em sembla que plena d' energia no?? Per aqui tot bé, ja treient jaquetes i mocadors!!!

Vaja! quina llàstima que s' hagi frenat !! Pero bueno, s' ha d etrobar el millor moment, és llàstima perque tal com vas dir poder tindre un pint de venta d ecar als nadal seria fantàstic!!

Doncs a mi m' encantaria quedar clar que sí!! Jo el dia que et vagi bé me ho dius!! perque haig de fer que me portin a la Ràpita perque estic a Alcanar platja i no se conduir !!!

Qué rebonic t' ha quedat el quadre! quina feinada!!

Jo ara estic liada amb un swap de 24 regals, es un calendari d' advent que organitzem a un grup de flickr (coneixes flickr? es una web on pots pujar fotos, i hio ha moltissimes artesanes i molts grups de discussio sobre diferents temes : http://www.flickr.com es molt divertit i es descobreixen moltes cosetes!! aixi que t' animo a que te'n obris un!!

I buenoooo vaig a currar, que t' escric desde la faena encara que trobo que amb la pluja aixo estar'a fluixet avui!!

mmmmmua!!!

Daiana dijo...

Hola Jusi , necesito ti correo elctronico para enviarte el mail de confirmción del inter de navidad si quieres mandame un mail daiana0708@gmail.com , espero tu pronta respuesta.besosssssssss

Daiana dijo...

Hola amiga mañana acaba el plazo para confirmar el inter de navidad, si no confirmas no entraras en el sorteo de parejas, necesito saber si sigues?? gracias

Eva dijo...

Doncs o t'ho creuràs però jo estic fent quelcom semblant per unes amiguetes del meu fill...be de semblant sobretot el nom en feltre i penjat amb agulles d'estendre roba. en realitat ets el tercer blog a on ho veig. A veure quan ho acabo...
Molt xul.lo. Enhorabona :)