miércoles, 23 de febrero de 2011

Més matrioschkes!!!!!





L'altre día em van encomanar 5 "ninetes" més, matrioschkes, cada una d'un coloret, igualetes però diferents.


I ara m'agradaría posar-hi una frase...fent referència a com està el món, avui en día, per a que pensem en tot el que està passant, en la manca de PAU que hi ha, com es vulneren els drets de moltes persones.



"LA PAZ ES TAN REAL COMO LAS NUBES, QUE - A PESAR DE SU APARIENCIA LIGERA E INSUSTANCIAL - CONTIENEN FUERZA Y BENDICIONES PARA LA TIERRA.
COMO LAS NUBES FAVORECEN AL CIELO, LA PAZ FAVORECERÁ A  LA TIERRA.
CREE EN LA POSIBILIDAD, EN LA REALIDAD DE LA PAZ."

6 comentarios:

paqui dijo...

Hola,,, que bonitas me encantan

Maijo Ginovart dijo...

Tota una població de matrioschkes! Tens molt bones mans, sempre t'ho he dit.
Una abraçada.

Unknown dijo...

Quines cosetes tan maques que fas!!
el nom del teu blog es preciós i molt carinyós, m'ha fet molta gràcia veurel i m'ha fet recordar la meva iaia.
Molts petons i enhorabona pel teu treball!

Lua Seomun dijo...

Són tan boniques!

Eva Bellés dijo...

m'agraden moltíssim les teves matriuskas i el comentari també !!

Eva Bellés dijo...

m'agraden molt les teves matriuskes !!