domingo, 31 de mayo de 2009

Amigurumis....




...Era una vegada una "boliueta" grogueta, estava sola, i no tenía companyía, volia xerrar però no sabía amb qui. Així que vaig decidir fer-li un amic, diferent, únic, i vet aquí que el que va sortir va ser un polpet.... blau.


Vaig seguir el tutorial de la Laura del "blog" http://www.hellomizu.com/, va ser dels primers "blogs" ón vaig descobrir els amigurumis, té unes mans increïbles per a crear personatges fets amb ganxet. Bé i per a que us fesiu una idea de les converses que porten els dos amics, els hi fet dos fotos; una a la terrassa i l'altra damunt d'una capseta vintage, que m'agrada molt, em recorda a la capseta dels tresors de la meua iaia.

2 comentarios:

Unknown dijo...

El pop es molt divertit.

Carolina dijo...

¡¡Es graciosísimo!! Me encanta como te ha quedado.

Besos